👨🍼 بازاریابی نسلی خوبه؟
📊 بازاریابی نسلی میگه مخاطب محصولات ما، از نظر تکنولوژی معمولا در یکی از گروههای ایکس (دهه شصت و هفتاد میلادی) و ایگرگ (متولد دهه 80 میلادی) و زد (متولدای 2000) و آلفا (خیلی جدیدا) هست. بعد میاد ویژگی های هر نسلی رو بیان می کنه و میگه تبلیغاتتون مختص اون ویژگیها باشه. مثلا نسل آلفا دیگه حوصله ویدیوی 2 دقیقه ای هم نداره.
🙄 اما میخواستم اینو بگم که این نسل بازیا مال فرهنگ ما نیست. بعنوان ویژگی های مخاطبینتون، سن، ویژگی های شخصیتی، تمایلات، تحصیل و تجربه رو در نظر بگیرید اما نسل ایکس ایگرگ زد الفا، با سرعت تکنولوژی در ایران خیلی متفاوته. ازشون استفاده نکنید.
- ۰۲/۰۲/۲۸